Dobrodzień, 22.12.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobrodzień, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, NIP: 576-15-57-210 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (pomieszczenia po policji).
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną jest:
- wymiana posadzek
- częściowa wymiana tynków
- montaż sufitu podwieszanego
- wymiana istniejącej instalacji elektrycznej
- wymiana istniejącej instalacji wod. - kan. i CO.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
do 15.12.2015 r.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie zobowiązania i obejmować całość zamówienia. Przy wyborze oferty Zamawiający przyjmie jak kryterium wyboru – najniższą cenę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę pisemną, prosimy dostarczyć/wysłać do dnia 15.01.2015 r. na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień (Sekretariat pok. Nr 8) bądź w formie elektronicznej na z dopiskiem: Oferta na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych.
Gmina Dobrodzień - Dobrodzień, opis.pdf (46,41KB)
przedmiar.pdf (3,19MB)
Przedmiar robót.pdf (61,74KB)
Rysunek - Inwentaryzacja.pdf (231,12KB)
Rysunek - Projekt techniczny.pdf (258,70KB)
Rysunek - Projekt techniczny - instalacja c.o..pdf (295,42KB)
skan projekt.pdf (10,02MB)