Dobrodzień, 24.02.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobrodzień, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, NIP: 576-15-57-210 zaprasza do złożenia oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla budowy punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktem przyjmowania i wymiany rzeczy używanych niestanowiących odpadu, który zostanie zaprojektowany w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną zawartą w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Zakres rzeczowy prac do wykonania:
- rozbiórka części budynku gospodarczego (o wymiarach 13 m x 6 m x 2 m),
- wywóz i zagospodarowanie powstałych odpadów,
- niwelacja terenu pod utwardzenie placu PSZOK
- niwelacja terenu i przygotowanie terenu pod założenie/rekultywację trawnika,
nasadzenia zieleni ozdobno-izolacyjnej (tj. pas całorocznej zieleni zwartej o wys. min. 1,5
m - 20 szt.) jako uzupełnienie istniejących nasadzeń oraz założenie/rekultywacja trawnika
na łącznej powierzchni 842 m2 (z czego min. 70 % trawnika do założenia i 30 % do
rekultywacji),
- wykonanie systemu odwodnienia placu i wszelkich na nim umiejscowionych obiektów, wykonanie kanalizacji deszczowej poprzez zaprojektowanie i wykonanie systemu odprowadzania wody opadowej z placu (dł. ok. 40 mb) oraz wybudowanie urządzeń podczyszczających i rozprowadzających wody opadowe w terenie (separator substancji ropopochodnych, studnia chłonna), bądź podłączenie do kanalizacji deszczowej ogólnospławnej w zależności od uzyskanych warunków oraz obliczeń projektowych,
- wykonanie sieci kanalizacyjnych o śr. 160 – 200 mm z PVC, min. dł. przyłącza kanalizacji sanitarnej ok. 60 mb oraz podłączenie kontenera biurowo-socjalnego do instalacji kanalizacyjnej,
- wykonanie przyłącza instalacji wodnej (o śr. min. 90 mm i dł. ok. 60 mb, z PVC) kontenera biurowo-socjalnego oraz podłączenie kontenera do instalacji wodnej,
- uszczelnienie i utwardzenie powierzchni placu manewrowego i kontenerowego (ok. 1406 m2) betonową kostką brukową z podbudową pod ruch ciężki (tj. pod ruch pojazdów ciężarowych z kontenerami do 12 m3) i kategorii ruchu KR-3,
- okrawężnikowanie placu (ok. 120 mb),
- przygotowanie miejsca pod instalację wagi najazdowej wraz z podłączeniem okablowania,
- przygotowanie punktów do ustawienia oświetlenia obiektowego placu,
- wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych (ok. 100 mb, rozdzielnice, uziemienie oraz instalacje zewnętrzne i przyłącza obiektów),
- zakup, transport i zainstalowanie 4 szt. lamp oświetlenia obiektowego (oprawy uliczne energooszczędne, ze źródłem światła LED, mocowane na słupach o wys. ok. 4 m),
- zakup, transport i montaż najazdowej wagi samochodowej o nośności min. 30 Mg i wymiarach pomostu 8 m x 3 m, wraz z najazdami oraz instalacją zdalnego odczytu pomiaru w kontenerze biurowo-socjalnym,
- zakup i podłączenie systemu monitoringu wizualnego (min. 2 kamery, wyświetlacz, instalacja do monitoringu i oprogramowanie),
- podłączenie do sieci energetycznej kontenerów obiektowych i magazynów: kontenera biurowo-socjalnego, kontenera na punkt wymiany rzeczy używanych, magazynu odpadów niebezpiecznych (MON), magazynu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (MZSEE), magazynu na wyposażenie PSZOK,
- oznakowanie miejsc postojowych (parkingowych),
- budowa boksu na odpady z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach zewn. ok. 12 m x 7,2 m (proponowana konstrukcja to bloczki typu LEGO, alternatywne rozwiązania możliwe do realizacji w konsultacji z Zamawiającym) oraz zadaszonej wiaty otwartej (nad boksem i nad przylegającą do niego częścią placu - dach jednospadowy, blaszany, wsparty częściowo na konstrukcji boksu, o wymiarach 8 m x 18 m x 4 m),
- wykonanie ogrodzenia placu na dł. ok. 67 m (od strony południowej), o wys. nie przekraczającej 2,2 m i kolorystyce określonej na etapie projektowania,
- zakup kontenerów i pojemników na odpady.
Dokumentacja techniczna znajduje się na stronie internetowej https://bip.dobrodzien.pl/2919/7598/ogloszenie-o-zamowieniu-budowa-punktu-selektywnej-zbiorki-odpadow-komunalnych-w-dobrodzieniu.html
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa załączony projekt umowy.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
od daty podpisania umowy do 31.12.2020 r.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Należy wypełnić załączony formularz ofertowy i dołączyć oświadczenie lub stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień we właściwej specjalności do pełnienia funkcji inspektora nadzoru:
Przy wyborze oferty Zamawiający przyjmie kryterium wyboru – najniższą cenę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę pisemną, prosimy dostarczyć/wysłać do dnia 06.03.2020 r. na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień (Sekretariat pok. Nr 106) bądź w formie elektronicznej na urzad.
Wyniki zapytania: