Nr Spr. ZP.271.6.2020 Dobrodzień, dnia 21.09.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 15 000 euro i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, od której do jego udzielania stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest: „Przebudowa ul. Gromadzkiej w Pietraszowie”.
Gmina Dobrodzień, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, zwraca się z zapytaniem ofertowym w związku zamówieniem publicznym w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, o wartości nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 15 000 euro i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równo-wartości kwoty, od której do ich udzielania stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest: „Przebudowa ul. Gromadzkiej w Pietraszowie”.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej niepublicznej w m. Pietraszów, ul. Gromadzka, o łącznej długości 140 mb i szerokości jezdni 3,50 mb.
1.1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
- wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 15 cm i szerokości 4,00 mb (560 m2),
- wykonanie podbudowy z kruszywa bazaltowego warstwy dolnej gr. 15 cm i warstwy górnej 12 cm (ogółem 560 m2),
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11S 50/70 o gr. 4 cm (ogółem 490 m2),
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W 50/70 o gr. 4 cm (ogółem 490 m2),
- wykonanie 8 szt. zjazdów na pola, które polegać będą na wykonaniu nowej nawierzchni z asfalto-betonu na podbudowie z kruszywa łamanego o łącznej powierzchni 40 m2,
- uzupełnienie poboczy klińcem o gr. 10 cm po 0,75 mb obustronnie (210 m2).
Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawach dot. przedmiotu zamówienia jest Marek Kochel (tel. 34 35 75 100 wew. 36, faks: 34 35 75 100 wew. 30 oraz adres e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl).
- Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
3. Inne wymagania Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu, zwanego w dalszej części „Urzędem”:
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wszelkie upusty bądź rabaty należy uwzględnić w cenie oferty.
Należy zwrócić szczególną uwagę podczas sporządzania wyceny ze względu na fakt, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
4. Ofertę sporządzoną zgodnie z w/w wymaganiami (na załączonym formularzu ofertowym) prosimy złożyć wyłącznie w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, do dnia 29.09.2020 r., z dopiskiem: „Oferta na przebudowę ul. Gromadzkiej w Pietraszowie”.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. na prośbę wykonawcy) Urząd może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym fakcie wszystkich wykonawców, którym przesłał niniejsze zapytanie ofertowe.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Urzędu i wykonawcy przekazują pisemnie na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień. Dopuszcza się przekazy-wanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem na nr 34 35 75 100 wew. 30 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad@dobrodzien.pl - z niezwłocznym potwierdzeniem faktu zapoznania się z ich treścią, zawsze, jeżeli zażąda tego któraś ze stron.
7. W toku badania i oceny ofert Urząd w razie wątpliwości dotyczących treści złożonych ofert może zażądać od wykonawców (w wyznaczonym przez siebie terminie), stosownych wyjaśnień oraz uzupełnienia brakujących lub błędnych dokumentów w ofercie, wymaganych przez Urząd w zapytaniu ofertowym.
8. Urząd może odrzucić ofertę, która nie będzie spełniać możliwie w najszerszym stopniu wymagań opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
9. Z pośród złożonych w wymaganym terminie ofert, zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza, tj. spełniającą możliwie w najszerszym stopniu wymagania opisane w zapytaniu ofertowym oraz przedstawiająca najniższą cenę.
10. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
11. W przypadku uzyskania dwóch identycznych najkorzystniejszych ofert, wykonawcy zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych lub zaproszeni do dodatkowych negocjacji.
12. Urząd zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w toczącym się postępowaniu, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, zostanie z wybranym wykonawcą zawarta umowa, na podstawie załączonego wzoru umowy.
Załączniki:
1. FORMULARZ OFERTOWY;
2. ZAŁĄCZNIK DO ZGŁOSZENIA;
3. PRZEDMIAR ROBÓT;
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
5. WZÓR UMOWY.