Dobrodzień, dnia 31.08.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania
,, Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Dobrodzień ”
-
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa zamawiającego : Gmina Dobrodzień reprezentowana przez Burmistrza Gminy Dobrodzień
Adres zamawiającego : Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień
Telefon : 34/ 35 75 100 wew. 25
Faks : 34/ 35 75 100 wew. 30
e-mail :
NIP : 5761557210
strona internetowa : dobrodzien.pl
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Dobrodzień tj. folii rolniczej, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu BIG-BAG.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego ,,Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zgodnie z art. 2 ust. 1 tejże ustawy.
Szacunkowa masa odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwiania, ustalona na podstawie deklaracji złożonych przez posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu BIG-BAG wynosi 70,95 Mg w tym :
-
odpady z folii rolniczej – 52,050 Mg
-
odpady w postaci siatki do owijania balotów – 5,195 Mg
-
odpady w postaci sznurka do owijania balotów – 1,460 Mg
-
opakowania po nawozach – 2,735 Mg
-
opakowania typu BIG-BAG – 9,510 Mg
W trakcie realizacji zamówienia ilość oraz proporcje poszczególnych rodzajów odpadów podanych powyżej mogą ulec zmianie. Wartości są szacunkowe.
Termin wykonania zamówienia : do 30 czerwca 2022 r.
Wykonawca będzie zobowiązany do :
-
odbioru odpowiednio zapakowanych odpadów, dostarczonych przez rolników w miejsce wskazane w Gminie Dobrodzień, zważenia ich przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń i uporządkowania miejsca wykonywania usługi;
-
transportu odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu BIG-BAG do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwiania środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
-
rozładunku i przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu BIG-BAG do odzysku lub unieszkodliwiania;
-
spisania z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokołu odbioru odpadów, którego jeden egzemplarz powinien przekazać Zamawiającemu;
-
prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2021 poz. 779) z zastosowaniem aktualnych wzorów dokumentów;
-
wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego prawa, przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności :
- oryginałów/ potwierdzonych za zgodność z oryginałem kart przekazania odpadów osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali w/w odpady oraz kart przekazania odpadów przekazanych do odzysku/ unieszkodliwiania do podmiotu uprawnionego;
-
wykonania i przekazania Zamawiającemu co najmniej 10 zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnym etapie;
-
przedłożenia Zamawiającemu po wykonaniu zadania sprawozdania/ protokołu wykonanych prac, oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych, sanitarnych i zgodnych z przepisami prawa (gł. Prawo Ochrony Środowiska i Ustawa o odpadach);
-
przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o wszelkich posiadanych, niezbędnych uprawnień i pozwoleń do realizacji usługi a przed podpisaniem umowy przedstawienia wymaganych uprawnień i pozwoleń;
Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz rolników, którzy dostarczają odpady.
Wszelkie działania lub czynności nie opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
III) KRYTERIUM OCENY
Cena za 1 Mg odebranych i unieszkodliwionych odpadów rolniczych.
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Zamawiający, będzie oceniać tylko oferty kompletne, spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Ofertę należy przedłożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: do dnia 10.09.2021 r. do godz. 12:00 z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe : odbiór odpadów rolniczych 2022 r.”
Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela do reprezentowania firmy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy tylko w przypadku przyznania środków pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn.
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
Nazwa i adres podmiotu składającego ofertę:
…………………………………………………………………………………………………
NIP: ……………………………………………………
REGON: …………………………………………………
KRS: ……………………………………………………
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:
………………………………………………………
Numer telefonu: ………………………………………
Adres email: ………………………………………………
Urząd Gminy Dobrodzień
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień
OFERTA CENOWA
Odpowiadając na zapytanie ofertowe z dnia …………………………………………………, na „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Dobrodzień”
Oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia:
Lp. |
Nazwa |
Szacunkowa ilość Mg |
Cena netto/1 Mg |
Cena brutto/ 1 Mg |
Cena netto [3 x 4] |
Cena brutto [3 x 5] |
Podatek VAT |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Folia rolnicza |
52,050 |
|
|
|
|
|
2 |
Siatka do owijania balotów |
5,195 |
|
|
|
|
|
3 |
Sznurek do owijania balotów |
1,460 |
|
|
|
|
|
4 |
Opakowania po nawozach |
2,735 |
|
|
|
|
|
5 |
Opakowania Big Bag |
9,510 |
|
|
|
|
|
Razem |
70,95 |
|
|
|
|
|
Cena oferty netto (razem): ……………………………………………………...zł
Cena oferty brutto (razem): …………………………………………………… zł
W podaną cenę wliczono odbiór z miejsca wskazanego przez Gminę, transport i utylizację/poddanie odzyskowi w/w odpadów, podatki, opłaty, wynagrodzenia, prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji etc.
Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do dnia …………….. 2022 r.
Termin płatności: 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Oświadczam, iż posiadamy uprawnienia, pozwolenia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizację zamówienia.
Oświadczam, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Oświadczamy, iż w przypadku wyboru naszej oferty przedstawimy kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wszystkich wymaganych pozwoleń i uprawnień w terminie 7 dni od powiadomienia e-mailem o wyborze, pod rygorem ryzyka niepodpisania umowy z własnej winy.
…………………………………………………
(podpis Wykonawcy)
……………………………………………………
(pieczęcie imienne i podpis/y osób
upoważnionych do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy)
załącznik 1 do zapytania ofertowego - oferta cenowa - formularz.odt (17,54KB)
zapytanie ofertowe folie.pdf (279,84KB)