W dniu 22.02.2012 o godzinie 08:30 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu odbyło się kolejne posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. W posiedzeniu wzięli udział, oprócz władz Gminy, przedstawiciele Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu, przedstawiciel OSP, kierownik MGOPS, inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, inspektor OC. Tematem posiedzenia było podsumowanie dotychczasowych oraz określenie dalszych kierunków działań związanych z zamarznięciem przyłączy wodnych do niektórych posesji w gminie (głównie w Pludrach przy ulicy Leśnej i Kopernika, Dobrodzieniu przy ulicy Opolskiej). Postawiono zadania w zakresie wzmożenia działań związanych z usuwaniem awarii, utrzymania dostaw wody na dotychczasowym poziomie oraz (w związku ze wzrostem kosztów związanych z zakupem wody spożywczej) rozpatrzono wniosek o uruchomienie procedur związanych z wypożyczeniem zbiornika do przewozu wody pitnej.