W związku z możliwością pozyskania przez Gminę Dobrodzień środków na finansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu informujemy, o możliwości składania wniosków o dofinansowanie ww. zadań.
O udzielenie dofinansowania wystąpić mogą osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe (na podstawie dodatkowej zgody Funduszu), rolnicy, mali i średni przedsiębiorcy.
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów:
-demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest,
-transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania,
-unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Dobrodzień,
Wnioski o przyznanie dotacji można składać na załączonym formularzu do dnia 5 września 2012 r. w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, biuro nr 1.
Z uwagi na ograniczoną pulę środków, o przyznaniu dotacji decydować będzie kolejność wpływu wniosków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.34/3575100 wew. 36.
WNIOSEK o przyznanie dotacji.doc (53,50KB)
ZAŁĄCZNIK NR 1 Ocena stanu i mozliwosci bezpiecznego użytkowania wyrobów.doc (64,50KB)
ZAŁĄCZNIK NR 2 Informacja o wyrobach zawierających azbest.doc (28,50KB)
Oswiadczenie o prawie dysponowania.doc (33,00KB)
Nazwy wyrobów azbestowych i kody odpowiadających im odpadów wraz z przelicznikami.doc (60,00KB)