W związku z zaostrzaniem się sytuacji epidemiologicznej oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie obowiązku pracy zdalnej, informujemy o zmianach wprowadzonych w funkcjonowaniu biura Związku Międzygminnego „Czysty Region” obowiązujących od 26.01.2022 r. do odwołania.
Obsługa bezpośrednia odbywać się będzie wyłącznie w najpilniejszych sprawach - po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu spotkania.
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać w pierwszej kolejności:
– telefonicznie (77 446 11 93 lub 446 11 97),
– e-mailowo (),
– korespondencyjnie,
– poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP.
Na korytarzach biura Związku rozmieszczone zostały specjalne pojemniki, do których można wrzucać deklaracje i pisma.
Uwaga! Deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy składać wyłącznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, listownie lub do skrzynek podawczych zlokalizowanych na terenie biura (nie przyjmujemy skanów deklaracji).