w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V: Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie: 5.4 Gospodarka wodno-ściekowa. Nazwa operacji: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”. Umowa nr RPOP.05.04.00-16-0002/20-00 z dnia 25.02.2021 r.
Dobrodzień, 07.03.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobrodzień, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, NIP: 576-15-57-210 zaprasza do złożenia oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla w/w projektu (szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych zawarty jest w ogłoszeniu na portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-427a431d-6a1c-11ec-ae77-fe331fedffdc - część 1). W ramach robót budowlanych i instalacyjnych wykonane zostanie m. in.:
wydatki kwalifikowane inwestycji - Kanalizacja sanitarna:
- roboty ziemne i przygotowawcze
- wytyczenie trasy rurociągu 0,233 km
- roboty ziemne 611,9 m3
- dodatek za transport ziemi 611,9 m3
- umocnienie ścian wykopów 1167,5 m2
- podłoża i obsypki 150,0 m3
- koszt zakupu i transportu piasku 448,7 t
- zasypywanie wykopów 448,7 m3
- roboty budowlano – montażowe:
- rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych – rury kielichowe PCW o śr. 200 mm 169,0 m
- rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych – rury kielichowe PCW o śr. 150 mm 64,5 m
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm – 1 szt
- studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr. 425 mm – 19 szt
wydatki poza projektem
- rozbiórka nawierzchni drogowej
- roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm 408,0 m
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych gr. 10 cm 289,0 m2
- rozebranie krawężników kamiennych o wym.20x35 cm 18,0 m
- demontaż rurociągu betonowego o średnicy nominalnej 400 mm 295,5 m
- demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 4 kpl.
- wywiezienie gruzu 27,8 m3
- koszt przyjęcia odpadu na wysypisko 50,040 t
- odtworzenie nawierzchni drogowej
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm 334,0 m2
- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm 334,0 m2
- krawężniki kamienne wystające o wym. 20X25 cm 18,0 m
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa załączony projekt umowy.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
od daty podpisania umowy do 31.07.2022 r.
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Należy wypełnić załączony formularz ofertowy i dołączyć oświadczenie lub stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień we właściwej specjalności do pełnienia funkcji inspektora nadzoru.
Przy wyborze oferty Zamawiający przyjmie kryterium wyboru – najniższą cenę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę pisemną, prosimy dostarczyć/wysłać do dnia 18.03.2022 r. na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień (Sekretariat pok. Nr 106) bądź w formie elektronicznej na j.nieszwiec.
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie - kanalizacja.pdf (166,75KB)