Zakup sfinansowany z projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Złożony przez Gminę Dobrodzień wniosek w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina - wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”, został zaakceptowany.
Gmina Dobrodzień wnioskowała o środki finansowe na zakup sprzętu komputerowego ( 47 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem) w wysokości 168 918,00 zł. Umowa o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dot. realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” została podpisana w dniu 11.03.2022 r.
Zgodnie z założeniami konkursu, Gmina będzie miała 10 miesięcy od dnia podpisania umowy na realizację projektu. Zadaniem Gminy będzie ogłoszenie przetargu na zakup sprzętu komputerowego, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, wyłonienie wykonawcy, który będzie dostarczał sprzęt, a po jego dostarczeniu, przekazanie wnioskodawcom.
Po dopełnieniu tych formalności będziemy kontaktować się z Wnioskodawcami w celu umówienia się na podpisanie umowy i ustalenia sposobu przekazania sprzętu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dla osób biorących udział w projekcie „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrodzień, z siedzibą w Dobrodzieniu (46-380) pl. Wolności 1, reprezentowana przez Burmistrza Dobrodzienia.
- Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: lub telefonicznie: 791 050 012.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w programie "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym" - jest to niezbędne do wykonana zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi. (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez upoważnionych pracowników lub współpracowników Administratora, w tym podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi lub dostawców usług IT. Państwa dane przekazane zostaną Skarbowi Państwa, w imieniu którego występuje Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie (Grantodawca).
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do w/w danych osobowych, prawo ich poprawiania, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania przeniesienia danych.
- Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
- Administrator danych nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach POPC 2014-2020 - z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W niektórych przypadkach, np. prowadzenia kontroli u Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej przez organy Unii Europejskiej, okres ten może zostać wydłużony.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w programie.